دسته‌ها
کامپیوتر

اصول بازاريابي تلفني

اصول بازاريابي تلفني

اصول بازاريابي تلفني

نام فایل : اصول بازاريابي تلفني
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 21
حجم : 53 کیلوبایت
اصول بازاريابي تلفنيچكيده طبق تحقيقات به عمل آمده، با رقابتي تر شدن كسب و كارها، اهميت ارتباط موثر با مشتريان نيز بيشتر مي شود در اين فضا از بين شيوه هاي مختلف ارتباط با مشتري نظير تبليغات، روابط عمومي، فروش شخصي، پيشبرد فروش و بازاريابي مستقيم، شيوه هاي ارتباط دوطرفه نظير فروش شخصي و بازاريابي مستقيم موثرتر خواهند بود، و علت آن هم تعامل دوطرفه اي است كه بين…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *